Opfriscursus Golfclub Oranje Nassau

Voor de 2e keer organiseerden wij in maart en april in samenwerking met Bob Looijmans, de Headpro van Best Golf wederom een opfriscursus. Met 2 goed bezette groepen hebben de deelnemende golfers hun golfvaardigheden voor aanvang van het seizoen extra kunnen trainen.

In de vijf avonden Putten, Chippen, Bunkerslagen, Pitchen en uiteraard De Swing geoefend te hebben was op zaterdag 16 april jl. een twee uur durende Grandfinal ShortGame Chalange.

Alle deelnemers speelde de 9 holes PAR3 baan en mochten de punten van de Put-oefening en Swing-oefening van hun Score eraf trekken.

De deelnemers waren zeer aan elkaar gewaagd en zoals het bij ons Golfclubke met Brabantse gezelligheid hoort, hebben we na afloop op het zonnige terras van Dimpels nog een drankje kunnen aanbieden en de prijsuitreiking gedaan.

Nadat we eerst alle deelnemers hebben bedankt voor hun deelname en iedereen de inmiddels felbegeerde Oranje Nassau Golf doosje ballen te hebben overhandigd is de 1e prijs van de dames met 30 punten uitgereikt aan Tanja Dooper. Bij de heren was Eric Fuchs de nummer 1 met 28 punten.

Iedereen bedankt voor jullie deelname en succes met de nieuw geoefende technieken!

Groet,
Frank en Edwin

Het lidmaatschap bij Golfclub Oranje Nassau is heel geschikt voor golfers die niet gebonden (willen) zijn aan een vaste golfbaan. De leden ervaren wel een Brabantse gezelligheid en verbondenheid met elkaar. Wij verzorgen tevens de handicap/GVB registratie bij de NGF en via een handige App is de digitale NGF-pas met actueel Handicap zo binnen handbereik. Hebt u (nog) geen ervaring met golf dan kunt u ook via onze Golfclub uw Golfvaardigheidsbewijs Handicap 54 op een goede en snelle manier in één weekend behalen.