Oranje Nassau Zomerwedstrijd

We willen nu een keer op zondag en wel op 25 juni as. een super leuke golfmiddag organiseren, en deze keer bij Golfbaan de Swinkelsche te Someren.

Natuur, rust en ruimte typeren zowel de golfbaan als de omgeving en vanaf het grote gezellig terras kan je een groot deel van de baan en driving range aanschouwen.

Op deze zondag golfmiddag heb je de keuze om een 9 holes of 18 holes wedstrijd te spelen.

• Een 18 holes wedstrijd. Startende vanaf 13.00 uur en spelen individueel Stableford of TexasScrable
  • Een   9 holes wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen TexasScrable

De ‘Texas Scramble’ is een gezellige wedstrijdvorm waarbij de ingedeelde teams van 3 of 4 spelers op iedere hole afslaan,vervolgens wordt door het team gezamenlijk de beste van de 4 ballen gekozen om mee verder te spelen.
Vanaf de plek van de gekozen bal slaat iedereen weer af en wordt er op dezelfde wijze verder gespeeld.

De kosten voor deelname aan deze dag bedragen inclusief koffie of thee bij aankomst, 2 consumpties na het golfen en de gebruikelijke bitterballen;

1. 18 holes voor Oranje Nassau leden € 79,50 ,  voor niet leden € 84,50
  2.   9 holes voor Oranje Nassau leden € 59,50,   voor niet leden € 64,50

Na de gezamenlijke prijsuitreiking is er ook gelegenheid voor de gebruikelijke Daghap. Kosten hiervoor bedragen € 25,– per persoon.
Niet golfende vrienden of partners kunnen later instromen en zich hier ook voor aanmelden.

Laten we, zoals altijd er weer een leuke Oranje Nassau Zomer wedstrijd van maken!!!

Laat svp zo spoedig weten of je erbij bent!!

Ben je erbij?? Stuur je reactie naar info@golfcluboranjenassau.nl
Geef de namen van de deelnemers op en jullie keuze :
– 9 holes Texas Scramble
– 18 holes individueel StableFord
– 18 Holes Texas Scramble
Blijf je ook gezellig mee eten?  Heb je nog instromende vrienden of partners?

Ken je nog (potentiële) nieuwe leden? Laat het ons weten!!
Heb je nog vragen? Laat het ons weten.