Golf de Gulbergen te Mierlo

Op zaterdag 13 juli 2024 as. organiseren wij weer een super leuke golfmiddag en deze keer bij:

Golf de Gulbergen te Mierlo (onder voorbehoud) Golf De Gulbergen – Golfen op het dak van Brabant in Mierlo, tussen Eindhoven en Helmond

Adresgegevens:
Golf de Gulbergen
Heiderschoor 26
5731 RG Mierlo
www.golfdegulbergen.nl

De golfbaan van Golf De Gulbergen bestaat uit 3 lussen: de Sprookjesbaan en Libellenbaan, die samen de 18 holes golfbaan vormen, en de Old Course. De Sprookjesbaan kenmerkt zich door een baan die je niet alleen brengt naar het hoogste punt van Brabant, waarbij het met mooi en helder weer zelfs mogelijk is om het Provinciehuis in ’s-Hertogenbosch te zien, maar ook nog eens op de mooiste golfhole die de provincie Brabant kent, namelijk hole 4 (par 3 van 200 meter met 45 meter hoogte verschil).

Op de Libellenbaan kom je langs uitdagende holes met prachtige grote waterpartijen. De Libellenbaan voert je door een afwisselend Brabants landschap en kenmerkt zich vooral door rust en weids uitzicht.

De Old Course is de oudste lus van onze golfbaan. Deze baan, de kortste van de drie lussen, is ook zeer geschikt voor beginnende golfers. Meer ervaren golfers vinden hier overigens ook voldoende uitdaging. Precisie is hier een must.

Wedstrijd:
Op deze golfmiddag heb je de keuze om een 9 holes of 18 holes wedstrijd te spelen.

•   Een 18 holes wedstrijd. Startende vanaf 13.00 uur en spelen individueel Stableford.
•   Een   9 holes wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen individueel Stableford.
•   Een   9 holes wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen Texas Scramble

Kosten:
De kosten voor deelname is inclusief koffie of thee met gebak bij aankomst
•   18 holes wedstrijd, individueel Stableford Oranje Nassau leden € 75,50. Niet leden € 81,50
•   9 holes wedstrijd, individueel Stableford Oranje Nassau leden € 49,50. Niet leden € 54,50
•   9 holes wedstrijd, Texas Scramble Oranje Nassau leden € 49,50. Niet leden € 54,50

In de week voor de wedstrijd ontvang je voor de kosten een tikkie.

Dagmenu:
Na de gezamenlijke prijsuitreiking willen we gezellig met z’n allen gebruikmaken van een dagmenu.

Kosten hiervoor bedragen € 30,– per persoon. De niet golfende vrienden of partners kunnen later instromen en zich ook aanmelden voor de BBQ.

Inschrijven:

Laat svp zo spoedig weten maar uiterlijk voor 1 juli 2024 of je erbij bent!!

Stuur je reactie naar info@golfcluboranjenassau.nl

• Geef datum en Locatie door:
  • Geef de namen van de deelnemers door:
    • 18 holes individueel StableFord
    • 9 holes individueel StableFord
    • 9 Holes Texas Scramble
  • Blijf je gezellig eten?  Heb je nog instromende vrienden of partners?

Wij gaan ervan uit dat we ook jou tijdens de wedstrijd en prijsuitreiking mogen begroeten. Heb je nog ideeën voor andere leuke activiteiten voor het komend jaar zijn, dan horen wij het graag.

Graag nu aanmelden maar uiterlijk voor 1 juli 2024!!

Groet,
Frank en Edwin

GolfClub OranjeNassau

Son en Breugel

E: info@GolfClubOranjeNassau.nl
I:  www.GolfClubOranjeNassau.nl

Bent u nog geen lid? Of weet je iemand die lid wil worden?

Word lid van de gezelligste golfclub van Brabant.

Heeft u suggesties of verbeterpunten?

Laat het ons weten.

0 reacties