OranjeNassau – Open Championship 2024

Op zaterdag 26 oktober as. organiseren wij alweer voor de 3e keer het Oranje Nassau Open Championship.

Deze keer gebruiken we hiervoor Best Golf & Country Club te Best.

Adresgegevens:
Best Golf
Golflaan 1
5683 RZ Best
www.bestgolf.nl

Best Golf heeft een 18 holes golfbaan, een 9 holes PAR 3 baan (pitch en putt) en uitgebreide oefenfaciliteiten.

De baan is in goede conditie, uitdagend en gedeeltelijk in de bossen is situeert.

Wedstrijd:
Op deze golfmiddag heb je de keuze om een 9 holes of 18 holes wedstrijd te spelen.

•    Een 18 holes wedstrijd. Startende vanaf 13.00 uur en spelen individueel Stableford.

•    Een   9 holes wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen individueel Stableford.

•    Een   9 holes wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen Texas Scramble

Kosten:

De kosten voor deelname is inclusief koffie of thee met gebak bij aankomst

– 18 holes wedstrijd, individueel Stableford Oranje Nassau leden € 75,50. Niet leden € 81,50

–  9 holes wedstrijd, individueel Stableford Oranje Nassau leden € 49,50. Niet leden € 54,50

–  9 holes wedstrijd, Texas Scramble Oranje Nassau leden € 49,50. Niet leden € 54,50

In de week voor de wedstrijd ontvang voor de kosten een tikkie.

Prijsuitreiking en Afterparty:

Aansluitend, na het borrelen en het BestGolf Buffet gaat het geheel over in een gezellige feestopstelling.

De prijsuitreiking en leuke feestavond zullen in Best plaatsvinden en rond 19.00 uur starten.

Eventuele partners en/of introducees die niet hebben mee gegolfd zijn ook van harte uitgenodigd.

Voor leuke muziek en wat Golfafleiding zal worden gezorgd.
De consumpties zijn voor eigen rekening, voor de muziek , nootjes en bittergarnituur wordt gezorgd.

Voor de prijsuitreiking en avondprogramma komen geen extra kosten.

Geef wel even op dat je erbij bent en of je nog iemand mee brengt.

Leuke ideeën en suggesties voor deze dag én avond zijn uiteraard van harte welkom.

Inschrijven:
Laat svp zo spoedig weten maar uiterlijk voor zaterdag 15 oktober as. of je erbij bent!!
Stuur je reactie naar info@golfcluboranjenassau.nl

–          Geef datum en Locatie door:

–          Geef de namen van de deelnemers door:

o   18 holes individueel StableFord

o   9 holes individueel StableFord

o   9 Holes Texas Scramble

–          Blijf je gezellig eten?  Heb je nog instromende vrienden of partners?

Wij gaan ervan uit dat we ook jou tijdens de wedstrijd en prijsuitreiking mogen begroeten. Heb je nog ideeën voor andere leuke activiteiten voor het komend jaar zijn, dan horen wij het graag.

Graag nu aanmelden maar uiterlijk voor 15 oktober 2024 !!

Klik hier voor het fotoalbum van vorig jaar.

Groet,
Frank en Edwin

GolfClub OranjeNassau

Son en Breugel

E: info@GolfClubOranjeNassau.nl
I:  www.GolfClubOranjeNassau.nl

Bent u nog geen lid? Of weet je iemand die lid wil worden?

Word lid van de gezelligste golfclub van Brabant.

Heeft u suggesties of verbeterpunten?

Laat het ons weten.

0 reacties