1e Golfwedstrijd OranjeNassau

Afgelopen zaterdag 20 april vielen de weersomstandigheden meer dan mee en was het een perfecte dag om de deelnemers mee te nemen naar de 1e golfwedstrijd van het jaar bij de Pitch&Putt baan in Spoordonk. De baan lag er perfect bij en over 18 holes werden er in 2 categorieën gespeeld, namelijk Texas Scramble en individueel Stableford zonder Handicap verrekening. Een ruim deelnemersveld zorgde weer voor een gezellige dag en de scores lagen heel dicht bij elkaar. Uiteindelijk zorgde dit ervoor dat Johan van de Gevel met 2 Birdies 1e werd bij de Texas Scramble competitie. Hans Dinkelberg werd 1e bij de Individueel Stableford wedstrijd.

De volgende wedstrijd staat gepland op 25 mei a.s. bij Haviksoord Leende. Doordat GolfClub OranjeNassau niet gebonden is aan een vaste golfbaan kunnen ook niet-leden zich inschrijven voor wedstrijden. Voor meer informatie en de mogelijkheid tot inschrijven voor de komende wedstrijden kunt u vinden op: www.golfcluboranjenassau.nl/agenda/

GolfClub OranjeNassau
Son en Breugel