Partnerbanen

Bij een lidmaatschap van GolfClub Oranje Nassau krijgt u een gratis abonnement van iGolf Pay&Play.

Met dit iGolf Pay&Play abonnement krijgt u 15% korting op de reguliere greenfee van alle partnerbanen.

Dit kan ook voor uw flightgenoten. Zo zijn familie, klanten en vrienden ook voordeliger uit als ze met u spelen.

U dient wel vooraf zelf te reserveren bij de baan en dan online te betalen.

Hoe werkt het?

• Reserveer eerst zelf een starttijd bij een van de partnerbanen.
  • Log daarna in op ons leden dashbord en ga op jou homepage naar het icoon ‘Starttijden’.
  • Klik op de button ‘Betaal’ en doorloop de stappen in de Booking module.
  • Betaal per iDeal of vanuit uw Wallet saldo.
  • U ontvangt via e-mail een voucher als betalingsbewijs.
  • Toon uw voucher (print of digitaal) op de dag van spelen bij de receptie van de baan.

Dit iGolf Pay&Play abonnement kost jaarlijks slechts 15 euro, maar als lid van GolfClub Oranje Nassau is dit abonnement gratis. Deze kan op elk gewenst moment ingaan en na het afsluiten kunt u direct gebruik maken van de korting.

U krijgt een voucher voor het aantal personen waarvoor u hebt betaald. De anderen kunnen gewoon zelf bij de baan betalen, maar krijgen dan uiteraard niet de 15% korting.