Verslag: 3e Oranje Nassau Open Golf Championship

Afgelopen zondag 29 september 2024 werd de 3e Oranje Nassau Open Golf Championship gehouden. Een enorm groot deelnemersveld en prachtig weer maakten het een geweldige dag. De ruim 40 voornamelijk Sonse deelnemers streden dit jaar tegen- en met elkaar op de Best Golf & Country Club te Best. Men had de keuze uit 3 categorieën namelijk 9 holes “Texas Scramble” en 9 of 18 holes “individueel StableFord” wedstrijd.

Dit keer werd de wedstrijd en bijbehorende prijsuitreiking en gezellig borrel gehouden bij BestGolf.
De GolfClub vindt de Brabantse gezelligheid na een wedstrijd ook bij het golfspelletje horen en hadden daarom aansluitend ook een gezellige Borrel georganiseerd Bij BestGolf.

De uiteindelijke winnaar voor de 18 holes “Individueel StableFord” wedstrijd was Marcel Vercoelen met 39 punten en bij de dames Andrea Visch. De 9 holes wedstrijd werd gewonnen door Eric van de Boom bij de heren en bij de dames Wendy Pappers. De “TexasScramble” wedstrijd werd gewonnen door het team van Annemarie Dinkelberg, Jeanine Dubel en Joep en Stefan Slotboom.