Complete Golfcursus/Golfles

voor € 149,–

Haal jouw GVB via onze Golfcursus en Golflessen

Het Oranje Nassau GVB / Handicap 54 weekend is een goede en snelle manier om uw Golfvaardigheidsbewijs te halen. Het GVB / Handicap 54 weekend wordt gegeven op zaterdag en zondag op meerdere locaties in Nederland. U krijgt op deze twee dagen golfles, ontvangt theorieles en legt het NGF-regelexamen af. Na het behaalde theorie-examen kunt u na de golflessen en de baanles in het bezit komen van uw baanpremissie. Als in dit weekend alles loopt zoals het zou moeten lopen bent u aan het eind van de tweede cursusdag in het bezit van het theorie-examen en uw baanpermissie.

U bent dan nog 1 stap verwijderd van uw GVB (golfvaardigheidsbewijs) met handicap 54 registratie. Als u nu nog een Qualifying (officiële) 9 holes ronde met goed resultaat loopt heeft u het GVB Handicap 54 behaald!!

Cursus inclusief chippen, putten, pitchen en de swing!

Tijdens deze cursus worden alle onderdelen van het golfspel behandeld. Dit is inclusief chippen, putten, pitchen en de swing. Natuurlijk worden u ook de etiquette en veiligheidsregels uitgelegd. Deze cursus is inclusief een Par3 baanles om een oefenronde te spelen onder begeleiding van uw professional om baanpermissie te verkrijgen.

Deze cursus is inclusief:
• 2 dagen Golfles: chippen, putten, pitchen en de swing
• Gebruik van oefenballen
• Leenmaterialen
• Theorie-les NGF-regelexamen
• Een samenvatting van de Golfregels
• Examengeld NGF-regelexamen
• Baanles
• Aanvraag van uw Baanpermissie
• Administratieve registratie Bannpermissie

De cursus is exclusief:
• Lunches en consumpties
• € 49,50 Registratie baanpermissie

Cursus Data & Plaats

21 en 22 maart BestGolf

Programma dag 1:

• 09.45 uur Ontvangst bij de receptie van de golfschool
• 10.00 uur introductie golfprofessional en start golflessen
chippen, putten, pitchen en de swing
• 12.30 uur Lunch (op eigen kosten)
• 13.30 uur Vervolg golflessen chippen, putten, pitchen en de swing
• 16.00 uur Theorie-les NGF-regelexamen
• 18.00 uur Einde

Programma dag 2:

• 09.45 uur Ontvangst
• 10.00 uur NGF-regelexamen
• 11.00 uur Vervolg Golflessen chippen, putten, pitchen en de swing
• 12.30 uur Lunch (op eigen kosten)
• 13.30 uur Baanles Par3 oefenronde voor behalen baanpremissie
• 17.00 uur Einde programma

Tijdens de cursus worden alle onderdelen van het golfspel behandeld. Chippen, putten, pitchen en de swing en natuurlijk de nodige etiquette en veiligheidsregels. De cursus is inclusief een baanles om een oefenronde te spelen onder begeleiding van de professional. De professional die de cursus verzorgt verstrekt u aan het einde van de cursus een baanpermissie, waarmee u zelfstandig toegang krijgt tot de Golfbaan. U bent dan nog 1 stap verwijderd van uw GVB (golfvaardigheidsbewijs) met handicap 54 registratie.

Als u nu nog een Qualifying (officiële) 9 holes ronde met goed resultaat loopt heeft u het GVB Handicap 54 behaald!! U dient samen met iemand die reeds in het bezit is van een NGF registratie 18 punten of meer bij een ronde van 9 holes, of 36 punten of meer bij een ronde van 18 holes (uitgaande van Handicap 54) behalen.

Deze Qualifying Kaart kan worden ingeleverd bij uw Club of worden ingevoerd in de GolfApp. Hierdoor komt U in het bezit van een geregistreerd GVB Handicap en kunt op de meeste banen vrij spelen. Ook kunt u meedoen aan onze wedstrijden.

Er zijn in Nederland ruim 200 golfbanen en meer dan 270 verenigingen.
Als je wilt leren golfen, dan kun je dat bij veel banen en verenigingen alleen is toch even wat lastiger dan dat je in eerste instantie misschien zou denken.
Je hebt als beginnende golfer wel een paar lesjes nodig om te starten. Enkele lessen in basistechnieken, mogelijkheden van de verschillende golfclubs en wat spelregels zijn echt noodzakelijk. Een goede techniek levert je niet alleen resultaat maar ook veel meer plezier in het golfspel.

Let op: eenmaal een bal geslagen …. ‘t werkt verslavend!!

Super leuk dat je wilt gaan golfen!

Golf is een prachtige sport. Je bent altijd buiten. Het is een combinatie van zowel mentale- als fysieke inspanning. Golf is een spel wat je tegen jezelf én met elkaar beoefend. Het punten verrekening systeem maakt het mogelijk dat je ook met of tegen de geoefende golfers kunt spelen.
Een ideale ontspanning voor zowel jong als oud.

Het enige wat je nodig hebt aan eigen materiaal om te beginnen met golf zijn schoenen met een vlakke zool en sportief zittende kleding. Maak je geen zorgen over materiaal of andere spullen, want op veel golfbanen kun je als beginnende golfer spullen huren.
Tekst toevoegen
Voor € 149,– worden tijdens deze cursus alle onderdelen van het golfspel behandeld. Dit is inclusief chippen, putten, pitchen en de swing. Natuurlijk worden u ook de etiquette en veiligheidsregels uitgelegd.

Deze cursus is inclusief:
• 2 dagen Golfles: chippen, putten, pitchen en de swing
• Gebruik van oefenballen
• Leenmaterialen
• Theorie-les NGF-regelexamen
• Een samenvatting van de Golfregels
• Examengeld NGF-regelexamen
• Baanles
• Aanvraag van uw Baanpermissie
• Administratieve registratie Baanpermissie

Laat ons weten als u geïnteresseerd bent en wij geven het aanbod van golfbanen en -clubs bij jou in de buurt.

Heb je nog vragen? Laat het ons weten info@GolfClubOranjeNassau.nl

Tekst toevoegen